سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی در ناحیه صورت می باشد . عمل کاشت ابرو باید در کلینیک های تخصصی کاشت ابرو و زیر نظر متخصصین پوست  و مو و زیبایی انجام شود. می توان گفت روش های کاشت مو که برای کاشت موهای سر به کار می روند ، قابل استفاده برای کاشت موهای ناحیه ابرو هم می باشند. فقط متقاضیان کاشت ابرو باید دقت داشته باشند چه روش را برای کاشت ابرو در نظر می گیرند. هزینه و قیمت کاشت مو هم با توجه به روشی که کاشت مو انجام یم شود ، تعیین خواهد شد.

قیمت کاشت ابرو

روش fut کاشت ابرو و روش fue کاشت ابرو از بهترین و جدیدترین روش های مورد استفاده برای کاشت ابرو هستند. هزینه و قیمت کاشت ابرو با توجه به کلینیک مورد نظر و تعرفه های پزشک زیبایی و مواد مورد نیاز برای عمل کاشت ابرو و هزینه های قبل و بعد از کاشت ابرو و میزان فولیکول مو مورد نیاز برای ابرو و میزان طاسی ابروها تعیین می شود.

قیمت کاشت ابرو

کلینیک های کاشت ابرو

برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو و اطلاع از تعرفه های عمل کاشت ابرو حتما باید درمورد همه کلینیک های زیبایی و کاشت مو تحقیق کنید و بهترین کلینیک که دارای کادر مجرب و تخصصی برای این عمل زیبایی هستند را پیدا کنید. البته باید از روش های استاندارد و نوین پزشکی برای انجام کاشت ابرو استفاده شود و از طبیعی بودن موها بعد از کاشت ابرو اطمینان حاصل کنید.

کلینیک آریا ایران نوین